Unity/Blender/Προγραμματισμός
Ένα ομαδικό σχέδιο συνεργασίας με στόχο τη δημιουργία ενός συναρπαστικού δωματίου διαφυγής με θέμα το steampunk. Αυτή η εμπειρία προκαλεί τους παίκτες να λύσουν περίπλοκους γρίφους και να περιηγηθούν σε ένα πλούσια λεπτομερές περιβάλλον, συνδυάζοντας προηγμένες τεχνικές τρισδιάστατου σχεδιασμού και προγραμματισμού.
Σε αυτό το έργο, η ομάδα δημιούργησε ένα δωμάτιο απόδρασης εμπνευσμένο από το steampunk, σχεδιασμένο για να βυθίσει τους παίκτες σε έναν κόσμο με γρανάζια, ατμό και εφευρετικότητα. Το δωμάτιο διαφυγής διαθέτει πολλαπλούς γρίφους που απαιτούν λογική σκέψη, ομαδική εργασία και δημιουργικότητα για να λυθούν. Ο στόχος των παικτών είναι να λύσουν όλα τα μυστήρια και να αποδράσουν από το δωμάτιο μέσα στο συγκεκριμένο χρονικό όριο.
Το δωμάτιο διαφυγής είναι κατασκευασμένο χρησιμοποιώντας Unity για τον προγραμματισμό και τη λογική του παιχνιδιού, ενώ τα οπτικά στοιχεία, συμπεριλαμβανομένων των λεπτομερών τρισδιάστατων αντικειμένων και του σχεδιασμού του περιβάλλοντος, δημιουργούνται στο Blender. Συνδυάζοντας αυτά τα εργαλεία, η ομάδα ανέπτυξε μια διαδραστική εμπειρία που ισορροπεί μεταξύ αισθητικής και προκλητικού παιχνιδιού.
Immersive Gameplay: Ο σχεδιασμός του δωματίου διαφυγής ενθαρρύνει την κριτική σκέψη και την ομαδική εργασία, καθιστώντας το μια συναρπαστική εμπειρία για τους παίκτες.
Steampunk Aesthetic: Πλούσια λεπτομερή 3D περιβάλλοντα και αντικείμενα βυθίζουν τους παίκτες σε έναν ρετρό-φουτουριστικό κόσμο.
Συνεργατική ανάπτυξη: Το έργο παρουσιάζει την ενσωμάτωση του προγραμματισμού και του τρισδιάστατου σχεδιασμού για την παροχή μιας απρόσκοπτης εμπειρίας.
Αυτό το έργο escape room αναδεικνύει την ικανότητα της ομάδας να δημιουργεί σύνθετα και καθηλωτικά εικονικά περιβάλλοντα, τα οποία μπορούν να επεκταθούν περαιτέρω για να υποστηρίξουν πρόσθετα θέματα, λειτουργίες πολλαπλών παικτών ή προσαρμογές VR. Τέτοια έργα έχουν πιθανές εφαρμογές στην ψυχαγωγία, την εκπαίδευση και τις ασκήσεις ομαδικής ανάπτυξης.