Unity/Blender
Μηχανισμός αντιστοίχισης καρτών μνήμης σε VR, σχεδιασμένος για το Meta Quest 2, προσφέροντας μια συναρπαστική και διαδραστική εμπειρία παιχνιδιού.
Το έργο επικεντρώνεται στην προσομοίωση ενός κλασικού παιχνιδιού αντιστοίχισης μνήμης σε περιβάλλον VR. Οι παίκτες αλληλεπιδρούν με τις κάρτες χρησιμοποιώντας τα χειριστήρια Meta Quest 2, δημιουργώντας μια καθηλωτική εμπειρία.
Platform: Ανάπτυξη στο Unity για το Meta Quest 2.
Μηχανισμοί παιχνιδιού:
Οι παίκτες επιλέγουν κάρτες στοχεύοντας με τη δέσμη του ελεγκτή.
Για να γυρίσουν μια κάρτα, πατούν τις σκανδάλες στους ελεγκτές.
Οι ταιριαστές κάρτες παραμένουν ανοιχτές, ενώ οι μη ταιριαστές γυρίζουν πίσω, δοκιμάζοντας τις ικανότητες μνήμης του παίκτη.
Καινοτόμα Αλληλεπίδραση: Αξιοποιεί τους μηχανισμούς των χειριστηρίων VR για διαισθητική επιλογή και αλληλεπίδραση με τις κάρτες.
Συναρπαστικό Παιχνίδι: Συνδυάζει τη γνωστική πρόκληση με την εμβυθιστική τεχνολογία VR.
Δυναμική Ανατροφοδότηση: Άμεση οπτική ανατροφοδότηση για τις αντιστοιχίες ενισχύει την εμπειρία παιχνιδιού.
Αυτός ο μηχανισμός μπορεί να επεκταθεί σε ολοκληρωμένα παιχνίδια VR ή να χρησιμοποιηθεί ως εργαλείο γνωστικής εκπαίδευσης σε εκπαιδευτικά και θεραπευτικά περιβάλλοντα.